BetterBoards priser

BetterBoards priser

Hos BetterBoard mener vi at det er viktig for alle bedrifter, ideelle organisasjoner mv. å ha en god struktur og «orden i sysakene» – spesielt når det gjelder styre- og utvalgsarbeid.

Det har vi gjort enkelt og sikkert med vår styreportal som er styrets digitale verktøy.

Vår plattform anvendes bredt, både i forhold til bedriftsstørrelse og bransje. Vi tilbyr derfor en universell portal som kan anvendes av langt de fleste styrene, advisory bords, foreningene, ledergruppene, utvalgene etc.

Selv om portalen er utviklet til det profesjonelle næringslivet, vil vi også gjerne gi foreninger, ideelle organisasjoner, gründerbedrifter mv. muligheten til å få et profesjonelt verktøy til deres styre- og utvalgsarbeid. Det har vi gjort mulig ved blant annet å tilby denne gruppen reduserte priser uten å gå på kompromiss med portalens funksjoner.

Velg den planen som oppfyller deres styres behov

  • Oppstart

    Inkluderer onboarding-sesjon for styret (gjelder kun for «Business» og «Premium»-pakkene.
  • Antall brukere

    Antall brukere per portal. Flere brukere kan kjøpes til – se neste punkt for priser per ekstra bruker.
  • Pris per ekstra bruker

  • Onboarding-video

    Alle BetterBoards brukere mottar en «onboarding-video» som er med på å hjelpe brukeren godt i gang med å anvende portalen.
  • Digital møtebok

    Last ned en samlet PDF-fil med møtematerialet. Les mer om møteboken..
  • Digital agenda

    Opprett en dagsorden til et møte på portalen. Les mer om den digitale agendaen.
  • Integrert referat-funksjon

    Velg en referent for møtet, og skriv referatet direkte på portalen. Les mer om referatfunksjonen.
  • Lokal backup-funksjon

    Utarbeid en samlet backup-fil med alle møter og dokumenter lagt opp under portalens kategorier.
  • Arbeidsrom

    Utarbeid arbeidsrom for alle, eller noen av portalens medlemmer, eller del dokumenter med eksempelvis revisor. Les mer om arbeidsrom.
  • Sorteringslås

    Flytt selv rundt på dokumenter lagt opp til møtet, slik at dere får presis den rekkefølgen av dokumenter som dere ønsker.
  • Agendaskabeloner

    Lag deres egne skabeloner til dagsorden, generalforsamlingen etc., og få mer tid til møteforberedelsen.
  • Søkefunksjon

    Søk i alle dokumenter som er lagt opp på portalen med ett enkelt klikk. Les mer om søkefunksjonen.
  • Google Drev-integrasjon

    Bruker dere Google Drev? Last opp deres Google-dokumenter enkelt og greit til portalen.
  • Automatisert møtearkiv

    Portalen hjelper dere automatisk med å skape en god mappestruktur over deres avholdte møter så dere enkelt kan finne tilbake til et tidligere møte. Les mer om det intelligente møtearkivet.
  • GDPR markering

    Marker de dokumentene dere har lastet opp med en av tre mulige GDPR-markeringer:
    1. 1. Følsomme/fortrolige personopplysninger
    2. 2. Alm. personopplysninger
    3. 3. Ingen
    Les mer om GDPR-markeringen.
  • Online support

    Online support (chat & e-post):
    • Man. - tors. 08.00 - 16.00 og fre. 08.00 - 15.00. (Tidssone GMT+1)
  • Kunnskapssenter

    Med BetterBoards kunnskapssenter kan portalens medlemmer lese de nyeste artiklene om styrearbeid og styreverktøy.
  • Del annoteringer

    Del annoteringene dine med styrets medlemmer og igangsett en dialog direkte på dokumentene. Les mer om annoteringsverktøyet.
  • 2-faktor logg-inn

    Øk sikkerheten med mobilvalidering ifb. pålogging. Med 2FA økes sikkerheten fra å kreve ett passord til å kreve både et passord og en unik kode som sendes direkte til brukerens mobiltelefon. Les mer om 2FA.
  • Personlig online onboarding

    Med den personlige online onboarding hjelper vi dere i gang med portalen via et online-møte.
  • Telefonsupport**

    Telefon support:
    • Man. - tors. 08.00 - 16.00 og fre. 08.00 - 15.00. (Tidssone GMT+1)
  • Private noter på agendaen

    Opprett private noter direkte på agendapunktene. Les mer om private noter på agendaen.
  • Hybridmøte

    Med hybridmøter kan dere kombinere det fysiske møtet med det virtuelle. Sett inn en møtelenke fra deres foretrukne videomøte-utbyder, 'Microsoft Teams', 'Zoom', 'Google Meet' etc.
  • Styrehåndboken
    Miniutgave

    Tilgang på miniutgaven av styrehåndboken «De 7 trinn – styrearbeid i praksis».
  • Styrehåndboken
    Full versjon

    Tilgang på den fulle versjonen av styrehåndboken «De 7 trinn – styrearbeid i praksis.»
  • Premium support

    Direkte tilgang til supporten for alle brukere.
  • Interaktivt årshjul

    Et smart og intuitivt planleggingsverktøy for hele styret. Les mer om det interaktive årshjulet.
  • 3 ekstra portaler til holdingselskaper

    Inkluderer opp til tre ekstra portaler med hver tre brukerlisenser samt Premium-funksjonene. Eksklusive E-signatur.* *Holdingselskapene skal ha en eierandel på minimum 10% av «driftsselskapet». Ekstra brukerlisenser og e-signatur kan kjøpes til.
  • Egen logo i e-post-header

    Mulighet til å få lastet opp deres egen logo til portalen, og få det med på alle notifikasjons-e-poster som sendes ut fra portalen til medlemmene.
  • Egen logo på referat og møtebok

    Mulighet til å laste opp deres egen logo til portalen, og få det med på alle fremtidige møtebøker og referater som dannes på portalen.
  • Oppgavefunksjon

    Opprett og utdel oppgaver til styrets medlemmer med deadlines. Les mer om oppgavefunksjonen.
  • Forberedelsesskår

    Se hvor forberedte styrets medlemmer er til det kommende styremøtet med forberedelsesskåren. Les mer om forberedelsesskåren.
  • E-signatur**

    Underskriv alle typer av dokumenter digitalt via e-signatur-funksjonen på BetterBoard-portalen. Velg selv hvordan dokumentene skal underskrives, eksempelvis via 2-faktor (SMS-kode), MitID, NemID, Norsk BankID, Svensk BankID eller simpel e-signatur med bare et «klikk». Du kan fritt velge per underskriver hvilken metode underskrive skal anvende. Inkluderer 50 underskriftsprosesser.* *Kjøp ekstra underskriftsprosesser ved å kontakte support
  • Avstemningsmodul**

    Opprett og avhold avstemninger på dokumenter og agendapunkter til et møte, eller stem om tidspunkt for neste møte. La hele eller deler av styret delta i avstemningen, og sett en deadline for avstemningen.
  • Inkl. alle nye fremtidige funksjoner

    Vi utvikler hele tiden på portalen, og «Premium»-abonnement vil automatisk bli oppdatert med BetterBoards egne utviklede funksjoner.
  • Ekstra kjøp:

  • **Telefonsupport

    Telefon support:
    • Man. - tors. 08.00 - 16.00 og fre. 08.00 - 15.00. (Tidssone GMT+1)
  • **E-signatur

    Underskriv alle typer af dokumenter digitalt via e-signatur funktionen på BetterBoard portalen. Vælg selv hvordan dokumenterne skal underskrives fx via 2-faktor (SMS-kode), MitID, NemID, Norsk BankID, Svensk BankID eller simpel e-signatur med blot et "klik". Du kan frit vælge pr. underskriver, hvilken metode underskriver skal anvende. Inkluderer 50 underskriftsprocesser.* *Tilkøb ekstra underskriftsprocesser ved at kontakte support
  • **Avstemningsmodul

    Opprett og avhold avstemninger på dokumenter og agendapunkter til et møte, eller stem om tidspunkt for neste møte. La hele eller deler av styret delta i avstemningen, og sett en deadline for avstemningen.

Forening / gründerbedrift*

NOK 259/md.
  • NOK 1.299
  • 5
  • NOK 49/md.
  • Ekstra kjøp NOK 89/md.
  • Ekstra kjøp NOK 169/md.
  • Ekstra kjøp NOK 169/md.

Business

NOK 779/md.
  • NOK 3.899
  • 5
  • NOK 79/md.
  • Inkludert
  • Ekstra kjøp NOK 169/md.
  • Ekstra kjøp NOK 169/md.

Premium

NOK 1.299/md.
  • NOK 3.899
  • 10
  • NOK 99/md.
  • Inkludert
  • Inkludert
  • Inkludert

Koncerner

Har du flere selskaper?
Kontakt oss direkte
og la oss skreddersy en løsning
som passer deg.

*Gründerbedrifter er definert ved maksimalt å være i deres 3. regnskapsår, og med en omsetning på under 2 millioner per regnskapsår.

Bestill en styreportal

Dette nettstedet er beskyttet av reCAPTCHA, og Googles personvernregler og vilkår gjelder.
BetterBoard ApS registrerer og behandler persondataene mine som jeg har angitt i dette skjemaet.
Les mer i BetterBoard privatlivspolitikk.