Vi har samlet våre 10 mest anvendte funksjoner på styreportalen. Effektiviser deres styrearbeid med et styreverktøy som enkelt og sikkert skaper struktur og overblikk.
10 mest anvendte funksjoner
#1 – Interaktivt årshjul
Hvordan skaper dere overblikk over deres aktiviteter i styret? Hos BetterBoard er det en av de mest brukte funksjonene da det er med på å skape overblikk over årets forløp og aktiviteter. Det er både intuitivt og enkelt å anvende, og gir et visuelt overblikk. Når årshjulet er fylt ut, kan det lastes ned og brukes i eksempelvis agendaen eller i PowerPoint til det neste styremøtet.
Det skaper overblikk og gir en enklere planlegging av deres styrearbeid.
# 2 – Referatfunksjon
Underskriver der deres referater etter hvert styremøte? Hos BetterBoard er referatfunksjonen en av de mest anvendte funksjonene da dette kan skrives direkte på styreportalen.
Referatfunksjonen er utrolig enkel å anvende med mulighet for gjennomsyn innen det sendes til elektronisk underskrift.
# 2 – Referatfunksjon
Underskriver der deres referater etter hvert styremøte? Hos BetterBoard er referatfunksjonen en av de mest anvendte funksjonene da dette kan skrives direkte på styreportalen.
Referatfunksjonen er utrolig enkel å anvende med mulighet for gjennomsyn innen det sendes til elektronisk underskrift.
#3 – E-signatur
Digital underskriving av dokumenter direkte på styreportalen.
Med e-signatur har dere mulighet til å underskrive styrereferater, kontrakter og andre avtaler som krever underskrifter fra styremedlemmer og andre.
Samtidig kan man få overblikk over hvem som har underskrevet, og hvem som mangler i en underskriftsprosess.
#4 – Hybridmøter
Med hybridmøter har dere mulighet til å delta både fysisk og online i det samme styremøtet. Det betyr at man kan delta i et planlagt styremøte fra både pc, nettbrett eller smarttelefon, uansett hvor man befinner seg.
Hybridmøte-funksjonen på BetterBoard Styreportalen kan benyttes med alle kjente videomøte-tjenester som Teams, Zoom, Google-Meet, Skype og mange flere.
#4 – Hybridmøter
Med hybridmøter har dere mulighet til å delta både fysisk og online i det samme styremøtet. Det betyr at man kan delta i et planlagt styremøte fra både pc, nettbrett eller smarttelefon, uansett hvor man befinner seg.
Hybridmøte-funksjonen på BetterBoard Styreportalen kan benyttes med alle kjente videomøte-tjenester som Teams, Zoom, Google-Meet, Skype og mange flere.
#5 – Arbeidsrom
Har dere hatt behov for at utvalgte medlemmer jobber videre med et emne uten at alle i styret trenger å være involvert i hele prosessen? Samt deler fortrolige dokumenter med eksterne personer som ikke er en del av styret, eksempelvis en revisor eller advokat?
Det kan man med funksjonen «Arbeidsrom» på styreportalen. Arbeidsrom er et sikkert, sterkt og effektivt integrert verktøy på portalen. Det sikrer at dere kan kommunisere og dele fortrolige dokumenter med utvalgte personer, både internt og eksternt, og hvor de involverte samtidig kan underskrive digitalt direkte i arbeidsrommet. Enkelt og greit.
#6 – Søkefunksjon
Sørg for ikke å miste overblikket over dokumentene i deres styre.
Med den brukervennlige søkefunksjonen på BetterBoard Styreportalen, er det mulig å foreta en effektiv søkning på ord og dokumenter på portalens innhold.
#6 – Søkefunksjon
Sørg for ikke å miste overblikket over dokumentene i deres styre.
Med den brukervennlige søkefunksjonen på BetterBoard Styreportalen, er det mulig å foreta en effektiv søkning på ord og dokumenter på portalens innhold.
#7 – Intelligent møtearkiv
Med portalens automatiserte møtearkiv får du en bedre struktur og et større overblikk over ditt styrearbeid.
Med «Møtearkiv» bygger portalen automatisk et strukturert møtearkiv så det er enkelt og overskuelig for alle medlemmer å finne tidligere møter og styredokumenter frem.
Det skaper stor verdi for styret, og er samtidig også en viktig del av å overholde lovkravene i «Kontrollpakken».
#8 – Automatisk PDF-generering
Med automatisk PDF-generering blir håndtering av styrematerialet gjort vesentlig mer enkelt for alle brukere på portalen.
Med automatisk PDF-generering skal man ikke tenke på hvilke filformater man laster opp på portalen, og samtidig sørger systemet for å generere en møtebok i PDF-format av hele møtematerialet.
#8 – Automatisk PDF-generering
Med automatisk PDF-generering blir håndtering av styrematerialet gjort vesentlig mer enkelt for alle brukere på portalen.
Med automatisk PDF-generering skal man ikke tenke på hvilke filformater man laster opp på portalen, og samtidig sørger systemet for å generere en møtebok i PDF-format av hele møtematerialet.
#9 – Visuelt overblikk over leste/uleste dokumenter
Med det visuelle overblikket over leste og uleste dokumenter, gir BetterBoard-portalen en hjelpende hånd til blant annet møteforberedelsene.
Som styremedlem får man på sin forside et raskt og strukturert overblikk over hvor mange dokumenter man mangler å lese på tvers av møter og mapper.
#10 – Last ned digital møtebok
Møtebok-funksjonen på BetterBoard-portalen gir styret mulighet til å laste ned en samlet PDF-fil av hele møtematerialet som selvsagt også inkluderer selve agendaen.
Det betyr at styreportalen tilbyr et verktøy til deg som ønsker å lese hele møtemateriale i ett samlet dokument. Du slipper dermed for å skulle navigere i og åpne ulike dokumenter når du leser materialet.
#10 – Last ned digital møtebok
Møtebok-funksjonen på BetterBoard-portalen gir styret mulighet til å laste ned en samlet PDF-fil av hele møtematerialet som selvsagt også inkluderer selve agendaen.
Det betyr at styreportalen tilbyr et verktøy til deg som ønsker å lese hele møtemateriale i ett samlet dokument. Du slipper dermed for å skulle navigere i og åpne ulike dokumenter når du leser materialet.